2015. augusztus 13., csütörtök

4.rész

-Haló.-szóltam bele a telefonba.
-Szia Samantha én vagyok Greg.
-Ja szia Greg. Már össze pakoltam. Azt várom hogy Theo elaludjon.
-Rendben köszönöm. Mi is nem sokára otthon leszünk.
-Jaj Greg elfelejtettem mondani hogy az öccse és a barátnője itt alszik.
-Mi?
-Igen.
-Mind egy majd megkérem ne szóljon semmit Theonak.
-Értem addig lehozom az ajtó elé a bőröndöket.
-Rendben akkor a ház előtt találkozunk.
-rendben visz hall.
Miután letettem a telefont felmentem a bőröndökért. Lehoztam őket halkan az ajtó elé.
Még Theonak adtam puszit..utána kinyitottam az ajtót. De egy ismerős hang megállított.
-Hát te meg hova mész?
-El.
-De te vigyázol Theora.
-Már nem. Greg azt mondta már nincs a szolgálataimra szükség mert már nem utaznak el. Így ma volt az utolsó napom Theoval.
-Értem. Gregék mikor lesznek itthon?
-Már itt is vannak.-mondtam, miután láttam bekanyarodni egy kocsit..-Örülök hogy megismerhettelek Niall.-mondtam mosolyogva.
-Én is örülök Samantha.-mosolygott és kisegítette a bőröndöket.
-Köszi hogy segítettél.-mosolyogtam rá. Valamikor annyira más. Ha Barbival van egyszerűen kibírhatatlan nagyképű és önző. De mikor nincs mellette kedves aranyos és figyelmes.
-Hahó?:-mondta Niall.
Mikor a közelében vagyok egyszerűen...egyszerűen megváltozom. Jó értelemben. Amikor először találkoztam vele őszintén megmondom egy nagy seggfej volt. De idő közben változott. Miközben gondolkoztam egy meleg selymes kezet éreztem a karomon. Hirtelen összerezzentem a szívem gyorsabban kezdett verni.
-Jól vagy??.-szólítgatott Niall.
-Ja ne haragudj elbambultam.-szabadkoztam.
-Semmi baj azt láttam.-nevetett..Kínos csend keletkezett köztünk. De hirtelen valaki kinyitotta a bejárati ajtót. Én meg automatikusan de halkan sikítottam.
-Ó ne haragudjatok. Megzavartunk valamit?.-kérdezte Greg.
-Ja nem..-mondta Niall.
-Épp indulni akartam csak elköszöntünk öhm...izé egymástól.-dadogtam.
-Aha.-Mondta Greg,
-Én nekem már mennem kéne.-mondtam pár perc után.
-Ja igen itt a csekk.-mondta és átnyújtott egy csekket.
-Köszönöm.-mondtam mosolyogva és elindultam kifele de valaki a nevemen szólított.
-Sam néni hova mész?.-mondta egy kissé pöszén.De még is szomorúan.
-Szia Kicsim.-köszönt Theo anyukája.
-Szia Mami szia Papi. Sam néni hova megy?.-kérdezte újra. Én oda sétáltam és leguggoltam elé.
-Elmegyek Theo egy kis időre.
-Hova mész?.-kérdezte könnyes szemmel.
-El kell mennem mert tudod nem vigyázhatok rád mindig.-mondtam elkeseredetten a kisfiúnak meg már folytak le a könnyek.-Tudod apukád és az anyukád már nem utazik el, de ha még is akkor vigyázok rád. De tudod ez alatt a pár nap alatt nagyon a szívemhez nőttél. Úgy akartam elmenni hogy ha felkelsz már nem találsz itt hogy kevésbé fájjon neked és nekem. De felkeltél és ennek nagyon örülök mivel hülyeség lett volna elmenni búcsú nélkül. De Theo ígérd meg hogy szót fogadsz és nem rosszalkodsz rendben?.-kérdeztem immár én is könnyes szemmel.
-Ígérem.-sírt és megölelt.-De ugye néha eljössz velem a játszótérre vagy játszol velem?.-kérdezte sírva.
-Persze.-mosolyogtam.-Majd megkéred anyukádat vagy apukádat hogy hívjon fel és már megyünk is oda ahova szeretnél rendben?.-kérdeztem mosolyogva.,
-Rendben.-mosolyodott el.
-Nekem mennem kell Theo..-álltam fel és puszit adtam neki,-Légy jó fiú hallgass a szüleidre.
-Ne menj el.-könyörgött sírva.De én adtam egy puszit neki és elindultam kifele.
-Szia Theo. Sziasztok.-köszöntem könnyes szemmel és kisétáltam az ajtón.

NIALL SZEMSZÖGE

Mikor Samantha kiment az ajtón Theo annyira sírt hogy már megijesztett. Samantha és Theo kapcsolata akkor ilyen" anya-fia" vagy "nővér-öcs" kapcsolat lehet/lehetett. Sam kis monológja meghatott.    

Tudom eléggé rövid lett sajnálom. Este van és már mióta nem folytattam ezt a blogot. Még 1x bocsi hogy rövid és késöbb jött ez a rész,
                                                                                                        Puszi: xXxTami                                                                                              

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Díj nálam : http://my-daughters-babysitter.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. És igen! Végigkommentelem mindet! Nagyon jó!! :DDD már nem tudok mit írni....♥♥☺

    VálaszTörlés