2015. július 28., kedd

3.rész

Reggel arra keltem hogy nyitódik az ajtó. Tudtam hogy a kis Theo az így nem nyitottam ki a szememet. Mikor felmászott az ágyra hirtelen megfogtam és elkezdtem csikizni.
-Nyaa....-nevetett.....-Sam nyényi ejég nagyon cikisz.-nevetett.
Én meg abba hagytam a csikizést.
-Mi járatban Theo bácsi?.-mondtam mosolyogva
-Niall bácsi és Barbi lent vannak és pakojnyak. Hát csak azéjt jöttyem hogy nyem megyünk ej...valajová...?
-De persze kik jönnek:?
-Háty ajja gondojtam Niall bácsi Barbi te ész....ész Emma isz jöhetne.-mondta félénken és elpirult.
-Aha...szóval Niall bácsi  Emma és Barbi mi??.-mondtam nevetve..-Tetszik a húgom?.-kérdeztem mosolyogva.
-Háty......nyem csúnya.-mondta.
-Értem..és mikor menjünk?
-Most.
-Várj felhívom anyát megengedi e hogy eljöjjön.
-Jendben kinty jeszek.
-Oké
Már épp nyúltam a telefonomért az íróasztalra de nyitódott az ajtó.
-Samantha mikor indu....-és elállt a szava mikor végig nézett.-Hú...-sóhajtott fel.
-Mi van ? van rajtam valami?.-kezdtem magam nézegetni.
-Nem...nem semi.-vakarta meg a tarkóját zavarába...-azért jöttem hogy mikor indulunk?
-Fél óra?
-Rendben.Akkor megyek is..
-Niall
-igen?
-Milyen idő van?.-kérdeztem de elnevettem magamat. Persze ő is.
-Jó elég egy rövidnadrághoz meg trikóhoz.
-Oké köszi.
Miután Niall kiment a szobából nem tudtam mit vegyek fel.. Nézegettem hogy miket hoztam és rátaláltam, erre. Szerintem ez jó lesz. Gyorsan kikaptam a ruhákat és felvettem:

Lent már mindenki kész volt.
-Na végje menjünk nyem vájathatjuk meg Emmát.-mondta Theo izgatottan és elkezdett húzni  kifele az ajtón.
-Igazad van.-nevettem el magam .
Miután hozzánk értünk felvettük Emmát és indultunk a játszótér fele. A játszótéren egyedül voltam mivel Theo Emmával..Barbi Niallel volt. Elkezdtem sétálni és néztem a kisgyerekeket ahogyan boldogan játszottak. Egyszer csak valaki nekem jött.
-Ne haragudj a lányommal játszottam és nem figyeltem.
-Ryan Gosling?:-kérdeztem....
-Igen én vagyok.-nevette el magát.
-Mit keres egy ilyen híres pasi Londonba? Nem filmet forgatsz?
-De csak eljöttem szünetre a lányommal.-mondta mosolyogva. -Kihez van szerencsém?
-Egy nagy rajongóhoz.-mondtam nevetve..-Imádtam mikor Emma Stoneval szerepeltél...az Őrült dilis szerelem....A gengszterosztag...És amiben Emma Stone nem szerepelt a Szerelmünk lapjai. Samantha vagyok...Shamanta Carter.-mutatkoztam be. Beszélgettünk még egy kicsit mikor oda jött Theo és Emma
-Sam nyényi megkéjdezed azt a kiszjányt nyem e jáccik vejünyk?.-mutatott Ryan Gosling kislányára Theo.
-De szívesen.-mondtam nevetve.-Szia azt kérdezi a szőke kisfiú nem e játszol e velük?:-mondtam mosolyogva. Ő meg bólintott és elfutott Emmákkal.
-Öhm a gyerekeid:?-kérdezte félénken.
-Á nem dehogy.-nevettem el magamat.-A kislány a húgom...a kisfiúra pedig ma vigyázok utoljára. Mivel azt mondták a szülei hogy már nem  fognak elutazni..kár hogy többet nem látom mert nagyon megszerettem és ahogy látom ő is engem.-mosolyogtam.
-Igen azt láttam ahogy rád nézett mintha a 2.anyukája lennél.-nevette el magát és én is követtem a példáját.
Még beszélgettünk de haza kellett menniük mert már a kislány anyukája várta őket így vissza tértem a bandához.
-Hát te merre voltál ?-kérdezte Barbi.-Már régóta körülbelül 2 órája elmentél.
-Jaa....háát....voltam...erre....arra...-dadogtam és közben pirultam.
-Na  mi ez a dadogás és pirulás?:-kérdezte mosolyogva Barbi erre Niall Felhorkantott.
-Tudod találkoztam egy álom pasival!:-jelentettem ki.
-Ki ki ki az??-kérdezte izgatottan.
-Hülyének fogsz nézni...ugy sem hiszed el.
-Mond már!
-Ryan Gosling.-jelentettem ki..erre Niall fogta a hasát a nevetéstől.
-Nem nézlek hülyének mert ma mikor leugrottam a boltba ott volt.
-Mi komolyan Ryan Gosling?-kérdezte Niall
-Igen.
-Igen-
-Hát oké de mennünk kéne csöpög az eső.-adta az ötletet Niall.
-Rendben. Oda megyek értük.
-Oké

-Theo Emma gyertek megyünk.
-Okééé
-oké
Elindultunk haza fele. Theonak még nem mondtam el hogy ma voltam utoljára a bébiszittere. Ma alszom vele egy házban utoljára. Reggel 7-kor jönnek meg Gregék így már akkor elmegyek.
Sajnálom mert nagyon megszerettem ezt a kis csöppséget de már nem tudunk mit tenni. Nincs már rám szükség.
-Sam nyényiii.
-Igen Theo?
-Mit vájaszojsz?
-Mihez?
-Háty amijő beszéjtünk.
-Ne haragudj Theo de nem figyeltem. Eltudod mondani még egyszer?
-Pejsze...ajjol vojt szó hogy jeggel ejmegyünk e vajahová?
-Nem tudom Theo....
Közben megérkeztünk hozzánk. Oda adtuk anyunak Emmát és mentünk tovább haza.
Mikor haza értünk Niall és Barbi úgy döntött itt maradnak éjszakára.
Már Theot készültem lefektetni mikor megszólalt a telefonom...









1 megjegyzés: