2015. július 28., kedd

2.rész


NIALL SZEMSZÖGE

-Barbi hova ment a bébicsősz?
-El kellett mennie mert betörtek hozzájuk,de 1 óra múlva vissza jön.
-Értem....addig is mi vigyázunk Theora?
-Igen.
-Rendben felhívom Greget megmondom neki hogy már itthon vagyok.
-Rendben édes.
Gyorsan letettem Theot a földre és a telefonomat kivettem a nadrág zsebemből. Tárcsáztam Greget de nem vette fel. Akkor hívom anyut.
-Szia anya hogy vagy?
-Szia angyalom jól és te?
-Én is itt vagyok Gregnél és Barbi is itt van.
-Értem de gyere holnap vagy gyertek el holnap hozzánk rendben?
-Rendben de most vigyázok Theora mert a bébicsősznek el kellett mennie családi okok miatt de 1 óra múlva hívlak mert akkor megyünk a házamba.
-Rendben kicsikém. Szeretlek.
-Én is anya.
Még beszélgettünk játszottunk Theoval és Barbival gy ideig. Úgy néztünk ki mint egy család. De nem tudom Barbi már nem a régi. Amióta Victoria's Secret modell lett egy kicsit elszállt az agya. Pár perccel később kopogtam.
-Na végre megjött a Bébicsősz.
-Juhééé megjött Sam nyényi.-mondta boldogan Theo . Szóval Samnek hívják. Egyszer még jóljöhet hogy tudom a nevét.
-Bocsánat hogy késtem.-mondta.
-Semmi baj..akkor mi megyünk is.
-Rendben Viszlát.
-Sziasztok.-köszöntünk el.

SAMANTHA SZEMSZÖGE,

-Theo most hívott anyukád hogy csak 3 nap múlva tudnak csak haza jönni. Na és az a helyzet hogy 2 lehetőség van. Az első...Te jössz hozzánk és nálunk leszel 3 napig,vagy is velem a 2 éves húgommal és az anyukámmal.
-Ész a mászodik?
-A második az hogy én jövök 3 napig aludni.
-A mászodik ha nyekegy jó
-Nekem mind egy azért kérdeztem.-mosolyogtam rá.-Akkor gyere haza megyünk hozzám pár ruháért és jövünk haza vagy a játszótérre játszani oké?
-Jenben.
Elindultunk hozzánk. Mikor megérkeztünk bementünk. Amíg én pakoltam pár ruhát addig Emma és Theo játszottak,anya pedig főzött.
Mikor megettük amit csinált elköszöntünk és haza fele tartottunk.
-Nagyony kegyvesz a tyaládod.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm a tiéd is kedves.-mosolyogtam és adtam az arcára puszit.-Na de most menjünk a játszótérre vagy haza?
-Haza.
-Rendben,
Már otthon voltunk mikor megérkeztek Barbiék.
-Sziasztok.-köszönt kedvesen.
-Sziasztok.-mondtam egyszerűen.
-Niall Bácsiii-kiáltott fel Theo  a nyakába ugrott.
-Hát mi ez a táska?.-kérdezte Barbi.
-Á mind egy.-mondtam mosolyogva.
-Mi lenne ha elmennénk vásárolni holnap?
-Á nem tudom mert 3 napig én vigyázok Tehora.
-Majd Niall vigyáz rá úgy is annyira szereti.-mondta mosolyogva.
-Á nem is tudom.
-Na léci
-Oké rendben. De ha vigyáz rá mert ha azt mondja nem akkor nem.
-Bébi  holnap vigyázol Theora?
-Miért? Arra van a bébicsősz.-mondta keserűen
-Elviszem valahová.
-Minek? Most dolgozik.
-Niall bébi na léci.
-Hagyd mondtam.-mosolyogtam rá.-Theora úgy is szívesebben vigyázok mint  vásárolok.
-Akkor majd 3 nap múlva.
-Rendben.
Nem értem miért ilyen bunkó ez a srác..látszik hogy a hírnév elvette az eszét. Pedig olyan gyönyörű kék íriszei vannak. Amikor belenéztem először elvesztem bennük. A szemei a jókedvet a vidámságot és a kedvességet tükrözte...de tévedtem. Már az első pillanattól kezdve bunkó volt. Pedig nem is tud rólam semmit. Ennyi erőből én is bunkózhatnék vele mivel nem is ismerem.
-Hahó Samantha itt vagy,?
Apa is azt mondta segíteni fog....de nem tette. Egyedül vagyunk. 1 év telt el azóta hogy apa elment,de anya még mindig nagyon sokat sír. Emma is kérdezgeti mikor jön haza mert rajzolt neki rajzot, Mindig elvesszük és azt mondjuk neki hogy átadjuk a rajzot pedig csak egy dobozban tartjuk..-itt már lefolyt egy könny az arcomon.
-Sam minden oké?-kérdezte Barbi.
-Igen miért?
-Mert sírsz..
-Ja...tényleg.-nevettem el magam kínosan.
-Mi a baj.?
-Semmi régi történet. Ennyi. Mosolyogtam. De Theonak már alvás van mert 19:00 van.
-Oké mennyünk.-mondta Theo és egy nagyon sóhajtott.
-Szia Barbi, Szia Niall bácsii.-
-Szia szép álmokat.
-Nyektek is.
Felsétáltunk a szobájába és betakargattam.
-Sam nyényi.
-Igen Theo?
-Miéty szijtál?
-Á ezzel ne törődj,-adtam puszit a homlokára..-Na de most aludj. Mert megharaplak.-nevettem fel. Erre ő is felnevetett.
-Jó éjt Theo.
-Jó éjt Sam nyényi.
És ezzel becsuktam az ajtót. Felmentem az én "szobámba" és lefürödtem. Felvettem egy toppot és egy eléggé rövid nadrágot ami igazából nem takar semmit...és befeküdtem az ágyamba. Nem kellett sok el is aludtam.

1 megjegyzés: